Hity Cenowe

Facebook

FAQ

 

  1. Jak dokonać zakupu?: Proszę wybrać interesujący nas mebel, następnie kliknąć w zielone pole „ZAMÓW PRODUKT” a następnie wypełniać i uzupełniać dane o które prosi manager sprzedaży. Program jest tak skonstruowany, że jeśli brakuje jakiś danych to podpowie to Klientowi  i nie przepuści do dalszego etapu bez niezbędnych danych. Zawsze też służymy pomocą: proszę dzwonić i pytać.
     
  2. Czy przesyłki są ubezpieczone?: tak, w trosce o bezpieczeństwo i spokój Klienta każda przesyłka jest ubezpieczona do pełnej wartości zakupionego Towaru.
     
  3. Co to znaczy „dostawa: maksymalnie do”: współpracujemy z wieloma producentami mebli, którzy mają różny czas na ich wyprodukowanie i dostarczenie do naszego sklepu. Dokładamy wszelkich starań by czas oczekiwania na zamawiane meble skrócić do niezbędnego minimum, jednak każdy mebel wymaga odpowiedniego czasu by go wykonać. Okres dostawy konkretnego towaru , który podajemy jest czasem maksymalnym. Wychodzimy z założenia, że lepiej wydłużyć czas oczekiwania i mile zaskoczyć Klienta dostawą zakupionego Towaru po 7 dniach niż obiecać szybki termin i się z niego nie wywiązać. Czas maksymalny oznacza, że w podanym terminie musi zakupiony Towar znaleźć się u Kupującego: gwarantujemy dostawę szybszą ale nie dłuższą niż podany termin.
     
  4. Co oznacza „dostawa: 24 h”: oznacza to, że Towar mamy na stanie magazynowym, czyli jest dostępny „od ręki”
     
  5. Czy kurier wnosi zakupione meble do domu?: Kurier ma obowiązek wnieść do mieszkania paczki o wadze nie przekraczającej 30 kg. Powyżej tej wagi Kurier nie ma takiego obowiązku.  O wadze zakupionych mebli zostaniecie Państwo poinformowani w mailu otrzymanym od nas po dokonaniu zakupu.
     
  6. Czy mogę zmienić wymiar mebla lub dokonać zmian konstrukcyjnych?: większość mebli oferowanych w naszym sklepie jest z tzw. produkcji seryjnej oznacza to, że nie można dokonać jakichkolwiek zmian (wyjątek stanowi dokupienie dodatkowych półek).  Wszelkie pozycje , które podlegają zmianom zawierają takie informacje w opisie.
     
  7. Czy mogę wybrać kolor który nie jest dostępny w podanym opisie?: niestety nie ma takiej możliwości.

 

Twój koszyk

Kategorie

Opinie o mebleujedrusia.pl na Opineo.pl


KONTAKT

  • 67 215 20 01, 735 939 107
  • meble.ujedrusia@op.pl
  • mebleujedrusia.pl
  • Towarowa 13, 64-920 Piła

Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm: Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm: Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem Firm:  ewa_meble logo.jpg gała.jpg Jarstol-logo.png logo-stolmeb.jpg maridex logo.jpg rir-meble logo.png signal logo.png stolar logo.png stolkar logo.png stollech logo.png mlot.jpg idzczak_m_logo-150x100.png indeks.jpg relaks.jpg meblo cross.jpg bms group.png drewmax.jpg Błanek.jpg indeks.jpg anbel-logo_topright-big-150x53.png meblar_logo.png
Safe Buy