1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 mc gwarancją producenta.
     
  2. W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu. To samo prawo przysługuje Klientowi w przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu Towaru do Klienta.
     
  3. Reklamację składamy mailowo na adres: sklep@mebleujedrusia.pl podając:
  • Datę zakupu, oraz nr zamówienia
  • Kontaktowy nr telefonu
  • Czego dotyczy reklamacja (np. jaki są braki, co jest uszkodzone itp.)
  • Cechy charakterystyczne (np. jaki jest kolor reklamowanego Towaru)
  • Prosimy również o dołączenie zdjęć uszkodzonych elementów w przypadku, gdy takie występują.

Wszystkie te dane są nam potrzebne do błyskawicznego rozpatrzenia zarówno samej reklamacji jak i wymiany Towaru ewentualnie poszczególnych reklamowanych elementów na wolne od wad.

  1. Wszelkie reklamacje zgodnie z obowiązującym prawem muszą być rozpatrzone w okresie 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Nam zajmuje to maksymalnie 48 h.