- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 mc gwarancją producenta.
- W przypadku otrzymania towaru, w którym stwierdzono wady techniczne lub uszkodzenia fabryczne, Klientowi przysługuje prawo reklamacji produktu. To samo prawo przysługuje Klientowi w przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu Towaru do Klienta.
- Reklamację składamy mailowo na adres: reklamacje@mebleujedrusia.pl podając:
- Datę zakupu, oraz nr zamówienia
- Kontaktowy nr telefonu
- Czego dotyczy reklamacja (np. jaki są braki, co jest uszkodzone itp.)
- Cechy charakterystyczne (np. jaki jest kolor reklamowanego Towaru)
- Prosimy również o dołączenie zdjęć uszkodzonych elementów w przypadku, gdy takie występują.
Wszystkie te dane są nam potrzebne do błyskawicznego rozpatrzenia zarówno samej reklamacji jak i wymiany Towaru ewentualnie poszczególnych reklamowanych elementów na wolne od wad.
- Wszelkie reklamacje zgodnie z obowiązującym prawem muszą być rozpatrzone w okresie 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Nam zajmuje to maksymalnie 48 h.